ورود لیزینگ ایران خودرو به فروش خودروهای دست دوم

 فروش خودرو دست دوم لیزینگ ایران خودرو
ورود لیزینگ ایران خودرو به فروش خودروهای دست دوم

ورود لیزینگ ایران خودرو به فروش خودروهای دست دوم

 
با تصیممات جدید مدیر عامل گروه صنعتی خودروسازی ایران خودرو، شرکت لیزینگ ایران خودرو به حوزه فروش خودروهای دست دوم و کارکرده وارد می شود.
 
 
مجموعه لیزینگ ایران خودرو به منظور ارتقای سطح خدمات رسانی بهتر خود به مشتریان فعالیت خودرو را در حوزه فروش و واگذاری ماشین های دست دوم توسعه می دهد و در این راستا دست کم حدود 10 هزار خودرو دوست دوم در سال آینده توسط مجموعه لیزینگ ایران خودرو جمع آوری و به فروش خواهد رسید.
 
خودروهای دست دوم با قیمت کارشناسی شده و منصفانه  توسط لیزینگ ایران خودرو خریداری و جمع اوری می شوند و با همکاری شرکت ایساکو تعمیر، نگهداری و بازسازی می شوند و به احتمال زیاد گارانتی خواهند شد و سپس با ارائه تسهیلات به فروش و به مشتریان واگذار خواهند شد.
 
این اقدام ایران خودرو که در راستای افزایش سهم بازار و  سودآوری سهام داران خواهد بود و همچنین با این اقدام ایران خودرو سعی دارد شرایط لازم برای خرید و فروش خودروهای دست دوم و کارکرده و ارائه تسهیلات مناسب به خریداران را فراهم کند.
 
در این طرح سودآوری،  تسهیلات به خودروهای دست دومی تعلق می گیرد که کمتر از پنج سال از زمان تولید خودرو گذشته باشد و تنها خودروهای تولید شرکت ایران خودرو مشمول این طرح خواهند شد.
در طرح ورود لیزینگ ایران خودرو به حوزه فروش و واگذاری خودروهای دست دوم نرخ سود تسهیلات مطابق با مصوبه بانک مرکزی 21 درصد می باشد و سقف تسهیلات در این طرح حداکثر 60 درصد قیمت کارشناسی خودرو می باشد و مدت بازپرداخت اقساط حداکثر 36 ماه می باشد.