جزییات وام 160 میلیونی بلاعوض خودروسازان به زنان

جزییات وام بلاعوض خرید خودرو به زنان
جزییات وام 160 میلیونی بلاعوض خودروسازان به زنان

جزییات وام 160 میلیونی بلاعوض خودروسازان به زنان

 
طرح جوان سازی جمعیت و حمایت از خانواده که از سوی مجلس شورای اسلامی مطرح شده است به خودروسازان رسید و نیمی از ظرفیت فروش خودروها به مادران دارای دو فرزند یا بیشتر تعلق می گیرد.
 
در طرح فروش فوق العاده اسفندماه ایران خودرو که از دهم اسفند آغاز شده است و تا دوازده بهمن ادامه دارد چهار مدل خودرو با قیمت قطعی دولتی و مدت زمان تحویل سه ماهه عرضه شده است.
در این طرح زنان دارای دو فرزند یا بیشتر می توانند بدون قرعه کشی خودروهای عرضه شده را با مبلغی حداقل 100 الی 160 میلیون پایین تر از قیمت بازار آزاد خریداری کنند.
 

کدامیک از زنان مشمول خرید خودرو بدون قرعه کشی میشوند؟

در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو در اسفند ماه زنانی که دارای 2 فرزند یا بیشتر باشند می توانند بدون قرعه کشی در این طرح ثبت نام کنند.
همچنین در این طرح لحاظ شده است که فرزند دوم یا سوم از تاریخ 19 آبان 1400 یه بعد به دنیا آمده باشد.
شرکت ایران خودرو در این طرح نیمی از ظرفیت را به زنان دارای دو فرزند بیشتر اختصاص داده است که بدون قرعه کشی خودرو خود را ظرف سه ماهه تحویل می گیرند اما اگر تعداد ثبت نامی از ظرفیت تعیین شده بیشتر باشد قرعه کشی انجام خواهد شد.
 
طرح فروش فوق العاده ایران خودرو از دهم اسفندماه آغاز و تا پایان روز دوازدهم ادامه دارد. قیمت خودروهای عرضه شده در این طرح قطعی می باشد و سه ماه پس از واریز وجه تحویل داده می شوند.
 

خودروهای عرضه شده در فروش فوق العاده ایران خودرو

 
در این طرح، چهار خودرو پژو پارس، پژو پارس TU5، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربو عرضه می‌شود.
 
قیمت پژو پارس در فروش فوق‌العاده اسفند ماه ایران خودرو ۱۶۹ میلیون تومان است. اما قیمت بازار آزاد پژوپارس در بازار، ۲۸۱ میلیون تومان است.
 
قیمت کارخانه پژو پارس TU5 حدود ۱۷۶ میلیون تومان است اما قیمت بازار آزاد پژو پارس ۳۳۴ میلیون تومان عنوان شده است.
 
قیمت بازار آزاد پژو ۲۰۷ دستی ۳۶۳ میلیون تومان است. اما قیمت این خودرو برای افرادی که در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو برنده شوند، ۲۳۵ میلیون تومان است.
 
قیمت کارخانه و بازار آزاد دناپلاس توربو حدود ۸۰ میلیون تومان است. چون قیمت کارخانه دناپلاس ۳۹۷ میلیون اعلام شده اما قیمت بازار آزاد دناپلاس ۴۸۵ میلیون تومان است.
 
متقاضیان با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.