بررسی جدیدترین مرسدس بنز S کلاس 2021

سلطان جدیدمرسدس بنز S کلاس 2021
بررسی جدیدترین مرسدس بنز S کلاس 2021

کمپانی مرسدس بنز از جدیدترین بنز sکلاس 2021 خود بصورت آنلاین رونمایی کرد.

کمپانی مرسدس بنز از سال 1972 اولین نسل S کلاس را معرفی کرد و تا کنون هفت نسل از این کلاس مدرن بنز به بازار های جهانی معرفی کرده است. S کلاس نسل هفتم مدرن ترین و جدیدترین نسل فعلی این خودرو می باشد که با کد 223W شناخته می شود.

 

بررسی نمای بیرونی و داخلی اس کلاس 2021

خودروی مرسدس بنزSکلاس جدید به ابعاد 1.3 و2 اینچ کشیده تر و عریض تر از نسل قبلی تولید شده و ارتفاع و فاصله محوری آن نیز 0.4 و 2 اینچ بیشتر شده که همین امر فضای گسترده تری را در اختیار سرنشینان قرار می دهد.

کابین بنز نسل جدید از جدیدترین و مدرن ترین کابین ها بین نسل های متفاوت Sکلاس می باشد. نمایشگر 12.8 اینچی OLED به همراه آخرین نسل از سیستم MBUX اینفوتیمنینت  تجهیز شده است که این سیستم دارای دستیار صوتی اختصاصی با 27 زبان زنده دنیا در کابین تعبیه شده است و 27 دکمه فیزیکی را از داشبورد حذف کرده است. سیستم صوتی با کیفیت برمستر (Burmester)متشکل از 30 اسپیکر و 8 ارتعاش دهنده تولید کننده صدای چهار بعدی در بنز Sکلاس 2021 می باشد.

در جای جای کابین Sکلاس223W  ردی از چرم، الومنیوم و چوب خواهید دید. پوشش چرمی صندلی ها از نوع چرم ناپا بوده و صندلی های عقب به 10 نوع ماساژ مختلف وامکانات سردکن و گرم کن به همراه آپشن های انرژی بخش( نورپردازی، موزیک، وضهیت صندلی و تنضیمات سیستم تهویه) مجهز شده است.

کمپانی مرسدس برای S کلاس2021 جدید نمایشگر12.3 اینچی از نوع LCD در پشت فرمان نصب کرده است که اطلاعات را به شکل سه بعدی با چهار سبک متفاوت ساده، اسپرت، اختصاصی و کلاسیک نمایش می دهد. همچنین برای صندلی های عقب می توان سه 3 نمایشگردیگر سفارش داد که دو مورد از این نمایشگرها 6 و 11 اینچی در پشت صندلی های جلو نصب می شوند و نمایشگر سوم یک تبلت جداشدنی در کنسول میانی است.

بررسی فنی مرسدس بنزS کلاس 2021

قوای محرکه S کلاس 2021 موتور 3 لیتری توربوشارژ خطی و شش سیلندر بر پایه نسخه S500 در همان مدل های قبلی می باشد. این موتور 6 سیلندر 429 اسب بخار قدرت و 520نیوتن متر گشتاوربا همکاری سیستم هیبرید نرم اختصاصی اشتوتگاردی ها به نام EQ BOOTS  تولید می کند که این ارقام در مقابسه با مدل های قبلی 67 و 20 واحد رشد کرده اند و در زیر کاپوت این بنز کلاس فدرتمند نسخه 580S موتور 4 لیتری که 469 اسب بخار به همراه 700 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. یک گیربکس 9 سرعته خودکار وظیفه انتقال قدرت هر دو نسخه S500 و S850 را برعهده دارد.

با اس کلاس 2021 به چهار حالت مختلف اکو(اقتصادی)، راحت، اسپرت،اسپرت پلاس و شخصی می توان رانندگی کرد نهایت سرعت اس کلاس نسل هفتم به صورت الکترونیک به 130مایل(209 کیلومتر) در ساعت محدود شده است.

 سیستم E-Active Body Controlکه پیش تر با دو شاسی بلند GLS و GLE معرفی در بنز اس کلاس 2021 استفاده شده است. این سیستم دارای کمک فنرهای هیدروپنوماتیکی بوده که امکان تغیر ارتفاع و بازی با بدنه خودرو را به راننده می دهد. در هنگام برخورد حتمی یک خودروی دیگر با اس 2021 سیستم E-Active Body Control به کمک سیستم ایمنی جدید نصب شده بر روی بنز جدید 2021 می آید و با افزایش ارتفاغ اتاق خودرو در کسری ازثانیه نیروی ضربه وارده را به سمت شاسی خودرو که مستحکم تر است هدایت می کند. ( چنین قابلیت جدیدی در ماشین آئودیA8 پیش تر معرفی شده بود.)

یکی دریگر از قابلیت های جدید و اختصاصی مرسدس بنز S کلاس223W وجود ایربگ های مخصوص سرنشینان عقب می باشد که به هنگام تصادفات از سرنشینان عقب محافظت می کند.

لیستی از تجهیزات SکلاسW223 -2021

- ترمز اضطراری خودکار.

- کروز کنترل تطبیق پذیر با قابلیت توقف و شروع حرکت مجدد.

- دستیار فعال فرمان.

- سیستم کمک به حفظ خودرو در بین خطوط.

- سیستم کمک به تغیر مسیر.

- سیستم تشخیص علایم راهنمایی و رانندگی.

- سیسستم اخطار وجود ترافیک در جلو و عقب.

- سیستم پایش نقاط کور.

 

 برخی از آپشن های قابل خریداری برای اس کلاس 2021

- توانایی احراز هویت از طریق حسگر اثر انگشت.

- شناسایی چهره.

 - و تشخیص صدا.