با معرفی سمند جدید جتکو نسل دوم سمند در راه است

رونمایی از مدل مفهومی سمند جدید جتکو
با معرفی سمند جدید جتکو نسل دوم سمند در راه است

جتکو تصاویر جدید سدان مفهومی خود و ایران خودرو را منتشر کرد

کمپانی جتکو یکی از مجموعه های همکار با شرکت ایران خودرو به تازگی تصاویر سدان مفهمومی جدید خود و ایران خودرو را به نام سمند جدید بر روی سایت شرکت جتکو منتشر کرد.

بر اساس این تصاویر ما با یک سدان برقی با ظاهری کامل مدرن و و الگوی کابین فست بک (دارای سقف با شیب ملایم و پیوسته به سمت عقب به طوریکه سقف و صندوق عقب جزء یکپارچه می‌شوند) روبرو هستیم.

حدود یکسال قبل ایران خودرو در حاشیه بازدید نمایندگان مجلس از گروه صنعتی ایران خودرو ماکت خودرو مفهومی جتکو را رونمایی کرد. طرح این خودرو برقی مربوط به ایران خودور می باشد و شرکت جتکو وظیفه توسعه این طرح را به عهده دارد. در میان تصاویر مفهومی انچه که کمپانی جتکو از طرح گرافیکی سن جدید ارائه داد مورد موافقت قرار گرفت و به زودی در دست اقدام قرار می گیرد.الگویی که جتکو برای طرح گرافیکی سمند جدید ارائه داده است با تغیرات تجاری سازی مبنایی برای ساخت نسل دوم سمند می باشد.

این سدان جدید (سمند جدید) نمونه یک سدان برقی می باشد که امکاناتی از جمله نمایشگر لمسی، جلو آمپر دیجیتال، نورپردازی کابین، استارت دکمه ای، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کروز کنترل،تهویه اتوماتیک دوکاناله را داراست. سمند جدید جتکو با خطوطی که در بدنه طراحی شده است بیشتر یک طرح شرقی و کره ای را نشان می دهد که پیشنهاد کارشناسان بر این است تا در هنگام ساخت تغیرات به روز زمان عرضه در ظاهر این سدان داده شود.

شنیده ها حاکی است که سمند جدید جتکو بر روی پلتفرم IKP1 که در واقه همان پلتفرم PF1 مربوط به پژو301 می باشد که شرکت ایران خودرو با اعمال تغیراتی آن را پلتفذم IKP1 نامید.

به احتمال خیلی زیاد نسل دوم سمند یا همان سمند جدید مفهموی جتکو و ایران خودرو از سال 1401 به خط تولید ایران خودرو وارد شود.